Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Συναισθήματα ...εκφράζω και δεν κρύβω...

Τα πουλιά πετούν, τα ψάρια κολυμπούν 
και οι άνθρωποι  αισθάνονται..
                                                  (Dr Haim Ginott)



Ξεκινήσαμε να μιλάμε για τα συναισθήματα...και τη διαχείριση τους...
Τα συναισθήματα μας δίνουν πληροφορίες.
Είπαμε πως είναι όλα τους φυσιολογικά-και τα θετικά και τα αρνητικά-και είναι φυσιολογικό να τα βιώνουμε...
Συζητήσαμε για τη χαρά, τη λύπη ,το φόβο ,και το θυμό..
φτιάξαμε προσωπάκια και τα παίξαμε...
Είπαμε για τα δικά μας συναισθήματα...
πότε νιώθουμε χαρά...
πότε λύπη...
Κοιτάξαμε την εικόνα με το λυπημένο κορίτσι...



Τι βλέπουμε σε αυτή την εικόνα;
Γιατί είναι λυπημένο το κορίτσι; Τι νομίζετε;
Κωνσταντίνα:επειδή δε το παίζουνε!
Θοδωρής Π.: γιατί χτύπησε!
Μιχαέλα:Δεν ήθελε να πάρει το φάρμακο της και έκλαιγε!
Έλλη: την μάλωσε η μαμά της και την έβαλε τιμωρία!
Βασίλης:δεν μπορούσε να κοιμηθεί γιατί έβλεπε κακά όνειρα!
Γιώργος:έτρεχε και χτύπησε το πόδι του!
Τατιάνα:έβλεπε άσχημα,κακά έργα !
Σταυρούλα:γιατί πονάει το πόδι του..



Χωριστήκαμε σε 4 ομαδούλες και φτιάξαμε 
τη χώρα των Συναισθημάτων


Μιλήσαμε για τα δικά μας συναισθήματα...
Πότε είμαι χαρούμενος-η;

ΜΑΝΩΛΗΣ:Όταν παίζω με την αδελφή μου..
όταν με γαργαλάει ο αδελφός μου..
όταν δε με φωνάζει η μαμά μου και όταν παίζω με τα φορτηγάκια μου!
ΘΟΔΩΡΗΣ Κ. :όταν παίζω με τη μαμά μου
όταν παίζω τουβλάκια,και έξω στην αυλή!Και όταν βλέπω τη κυρία!
ΕΛΛΗ:Όταν έρχομαι σχολείο!
Όταν παίζουμε μαζί με τη κυρία!
Όταν βγαίνουμε έξω στην αυλή!Και όταν παίζω με τον αδελφό μου και με γαργαλάει!
ΓΙΩΡΓΟΣ:Όταν έρχομαι σχολείο!
Όταν παίζω με τα παιχνίδια μου σπίτι!
Όταν παίζω στο σχολείο!
ΖΕΧΡΑ:Όταν έρχομαι σχολείο.και η κυρία αγαπάει!
Όταν η Σταυρούλα αγαπάει!
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ:Όταν η αδελφή μου , κάνει αστεία ..
Όταν έρχεται η γιαγιά μου στο σπίτι και η άλλη μου η γιαγιά!
Όταν παίζω με την κυρία τις μέρες!
ΜΙΧΑΕΛΑ:Όταν παίζω με την αδελφή μου..με τα παιχνίδια μου!
Όταν παίζω με τα κουζινικά στο σχολείο!
Και όταν παίζουμε με τη κυρία παιχνίδια!
ΤΑΤΙΑΝΑ:Όταν παίζω με τις αδελφές μου!
Όταν έρχομαι σχολείο!
Όταν παίζω με τη Δέσποινα κρυφτό!
Οταν ζωγραφίζω στο σχολείο!
ΒΑΣΙΛΗΣ:Όταν έρχομαι στο σχολείο και παίζω1
Όταν λέω καλημέρα στη κυρία1
Όταν ψαρεύουμε με τη κυρία!
Όταν παίζουμε με την Σταυρούλα!
ΘΟΔΩΡΗΣ Π.:Όταν παίζω στο σπίτι και στο σχολείο!
Όταν μαγειρεύω στο σχολείο!
Όταν κάνουμε πάζλ στο σχολείο..
Όταν παίζουμε ''Στου καινούριου χρόνου την αυλή''
ΘΑΝΟΣ:Όταν έρχομαι σχολείο!
Όταν βγαίνουμε έξω στην αυλή!
Όταν παίζω τουβλάκια...και όταν διαβάζουμε βιβλίο με τη κυρία!
ΣΑΒΒΑΣ:Όταν παίζω με τα παιχνίδια μου ..
Όταν τρώω φακή που μου αρέσει...
Και όταν παίζω με τη κυρία....

Θυμηθήκαμε πότε χαρήκαμε πολύ...

Χαρήκαμε πολύ όταν μπήκαμε στο λεωφορείο όλοι μαζί ,των τριών Ιεραρχών και πήγαμε στην εκκλησία!




και η χαρά μας ήταν πάλι σήμερα πολύ μεγάλη ...
που χορέψαμε όλοι μαζί ...











....χαρήκαμε με τα μουσικοπαιχνιδάκια....όταν σταματούσε η κυρία τη μουσική, μας έλεγε ένα συναίσθημα και εμείς κάναμε τα αγαλματάκια  με  τα προσωπάκια μας θυμωμένα ή χαρούμενα  ανάλογα ....





κάναμε όλοι τους θυμωμένους...


H χαρά μας ήταν πολύ πολύ μεγάλη όταν πραγματοποιήθηκε η επιθυμία μας να έρθουν στη τάξη οι μανούλες μας ... να 
ζωγραφίσουν και να παίξουν μαζί μας...










κι ήμασταν όλοι ευτυχισμένοι...

Θέλαμε να ευχαριστήσουμε τις μανούλες και τη γιαγιά της Ζεχράς
που ήρθαν στο σχολείο και συνεργάστηκαν μαζί μας γιαυτό 
 την άλλη μέρα ετοιμάσαμε Διπλώματα και τις  τα δώσαμε...










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου